Тематичний список

1. Поліщук, О. А. День сміху / О. А. Поліщук // Розкажіть онуку. – 2004. – № 7–8. – С. 24–28.

Сценарій.

2. Гороховська, Н. День сміху / Н. Гороховська // Початкова освіта. – 2004. – № 10. – С. 9–10.

Сценарій свята.

3. Копистянська, Н. Художній час як категорія порівняльної поетики / Н. Копистянська // Слов'янські літератури. – К., 1993. – С. 184–200.

4. Паращич, В. Вчимося, жартуємо, розмірковуємо (6 і 8 кл.) / В. Паращич // Зарубіжна література: Додаток до газ. "Шкільний світ". – 2005. – № 12. – С. 15–19.

Жартівливі запитання та завдання з зарубіжної літератури.

5. Гладышев, В. В. О чем могут поведать "дней минувших анекдоты" ? ("Интеллигентский фольклор", собранный Ю.Боревым, в контексте "жестокой эпохи" / В. В. Гладышев // Зарубіжна література в школах України (Київ). – 2006. – № 10. – С. 17–19.

6. Рогозинський, В. "Не розуміє людина жарту - пиши пропало". Сценарій проведення Дня Сміху / В. Рогозинський // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. – 2006. – № 11. – С. 26–31.

7. Ларіонова-Нечерда, О. Де приховані "гормони радості"? / О. Ларіонова-Нечерда // Науковий світ. – 2007. – № 11. – С. 26–27.

Про користь гумору.

8. Михалева, Т. П. Шкільна сміхопанорама / Т. П. Михалева // Позакласний час. – 2008. – № 3. – С. 40–43.

Сценарії до Дня Гумору.

9. [Праздник смеха] // Позакласний час. – 2008. – № 3. – С.80–84.

10. Бобровська, Т. Визначення рівня почуття комічного за допомогою психолого-літературознавчих тестів. За матеріалами повісті І.Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я" / Т. Бобровська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. – 2008. – № 3. – С. 34–38.

11. Мирзаянова, Л. Ф. Развитие чуства юмора у студентов в условиях совместной творческой деятельности в дидактическом театре / Л. Ф. Мирзаянова, Н. Л. Пузыревич // Психология обучения (Журнал). – 2008. – № 5. – С. 110–118.

Прилагаются дидактические спектакли..

12. Иванова, Т. В. Социально-педагогические возможности юмора в преодолении кризиса личностью в трудной жизненной ситуации / Т. В. Иванова // Высшее образование сегодня. – 2008. – № 10. – С. 65–69.

Психолого-педагогический потенциал юмора. Юмор и стресс. Юмор как средство самореализации.

13. Скворцов, С. Ю. Методика дослідження стилю гумору (HSQ) та шкала використання гумору як ресурсу стресоподолання (CHS): опис, адаптація, застосування / С. Ю. Скворцов, О. О. Зайва // Практична психологія та соціальна робота. – 2008. – № 10. – С. 31–33.

14. Раковская, М. П. 1 апреля - никому не верю (вечер для старшеклассников) / М. П. Раковская // Виховна робота в школі. – 2009. – № 3. – С. 36–37.

15. Піговська, С. Щирий сміх подовжує життя / Світлана Піговська // Психолог. – 2009. – № 11–12. – С. 36–42.

Виховний захід.

16. Мирошникова, Н. А. Комическое: О том, как по-разному смеются люди / Н. А. Мирошникова // Русский язык и литература в учебных заведениях. – 2009. – № 2. – С. 14–22.

Английский юмор, американский юмор, еврейский юмор. Национальные признаки юмора.

17. Ковтун, Г. Хімія сміху / Григорій Ковтун // Біологія і хімія в школі. – 2009. – № 5. – С. 42.

18. Калошин, В. Ф. Сміх - рятівне коло на хвилях життя / В. Ф. Калошин // Виховна робота в школі. – 2010. – № 3. – С. 48–53.

19. День сміху // Дитячий садок. – 2010. – № 13. – С. 1–8.

Ранки для дошкільників до Дня сміху.

20. Семенюк, О. А. Технологія виховання сміхом від Андрія Крижанівського (або про роль гумористичного твору в навчанні і вихованні учнів) / О. А. Семенюк // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2010. – № 2. – С. 5–8.


 

Вітаємо!

Будемо раді Вам допомогти.