Тематичний список
1. Айзікова Л. Практично орієнтована підготовка вчителів у Великій Британії / Л. Айзікова // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2005. – № 3. – С. 165–174.
2. Белякова Н. Ю. Исторический опыт тьюторства в британской высшей школе / Н. Ю. Белякова // Высшее образование сегодня. – 2006. – № 8. – С. 64–68.
3. Вольхин С. Н. Стандарты высшего профессионального образования в Польше / С. Н. Вольхин // Высшее образование сегодня. – 2005. – № 11. – С. 22–24.
4. Воронка Г. С. Ступенева структуризація системи вищої освіти за кордоном / Г. С. Воронка // Гуманітарні науки. – 2009. – № 1. – С. 124–131.
Система вищої освіти у Канаді і Великій Британії.
5. Воронка Г. Академічне консультування, соціальне забезпечення студентів у Канаді та Великобританії / Г. Воронка // Шлях освіти. – 2008. – № 3. – С. 19–22.
6. Воронка Г. Університети в Канаді та Великобританії як навчально-освітні та науково-дослідні центри / Г. Воронка // Шлях освіти. – 2006. – № 1. – С. 28–30.
7. Воронка Г. Інформаційно-ресурсне забезпечення навчального процесу шкіл післядипломної освіти / Г. Воронка // Шлях освіти. – 2006. – № 4. – С. 27–28.
Післядипломна освіта в Канаді, Великобританії.
8. Воронка Г. Зарахування до закладів вищої освіти у Канаді та Великій Британії / Г. Воронка // Вища школа. – 2006. – № 5–6. – С. 78–83.
9. Воронка Г. Особливості відбору кандидатів на навчання у закладах вищої освіти в Канаді та Великій Британії / Г. Воронка // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2005. – № 1. – С. 199–208.
10. Гут Д. Болонський процес: вплив реформи вищої освіти на структуру та організацію докторантури в Німеччині / Д. Гут // Вища школа. – 2007. – № 3. – С. 85–94.
11. Дузенко Ю. В. Досвід реформування вищої освіти Німеччини / Ю. В. Дузенко // Спадщина видатних педагогів Полтавщини в міжнародному освітньому просторі : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. Досвід видатних педагогів Полтавщини в управлінській діяльності : Всеукр. наук.-практ. семінар, (Полтава, 12-13 берез. 2009 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Ін-т педагогіки АПН України, Полт. держ. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава, 2009. – С. 104–105.
12. Завлоскі І. Модульное обучение в польском профессиональном образовании / І. Завлоскі, Є. Нероба, К. Нєвєдомскі // Дидактика професійної школи. – Хмельницький, 2005. – Вип. 3. – С. 216–220.
13. Захарова О. Л. Университеты Германии в Болонском процессе / О. Л. Захарова // Педагогика. – 2009. – № 2. – С. 101–106.
14. Европейская альтернатива Гарварду // Народное образование. – 2006. – № 10. – С. 215–219.
Про Лондонскую школу бизнеса (London Bussiness School).
15. INSEAD: принцип разнообразия // Народное образование. – 2006. – № 10. – С. 220–222.
16. Кембриджський університет: 800 років академічної демократії // Кампус. – 2009. – № 1. – С. 48–52.
17. Коваль, Т. Із сучасного німецького досвіду реформування вищої освіти / Т. Коваль // Рідна школа. – 2007. – № 7–8. – С. 72–75.
18. Коваль Т. Вища освіта сучасної Німмечини в умовах політичних і технологічних модернізацій / Т. Коваль // Вища освіта України. – 2007. – № 4. – С. 95–101.
19. Короткова Ю. Особливості професійно-педагогічної підготовки вчителів початкових класів у Греції / Ю. Короткова // Рідна школа. – 2006. – № 10. – С. 74–77.
20. Копытов А. Д. Инновационные педагогические технологии профессионального образования в США и Германии / А. Д. Копытов, М. П. Пальянов // Педагогика. – 2009. – № 8. – С. 86–93.
21. Кудін А. Особливості підготовки фахівців у вищих навчальних закладах ФРН / А. Кудін, З. Логвін, О. Клименко // Вища школа. – 2006. – № 4. – С. 51–58.
22. Купар М. Британський досвід: актуальні проблеми підготовки майбутнього вчителя у світлі концепцій Болонського процесу / М. Купар // Дидаскал. – 2005. – № 3. – С. 150–152.
23. Родина О. Профессионально-педагогическая подготовка реподавателей в университетах Германии / О. Родина // Гуманітарні науки. – 2009. – № 2. – С. 111–119.
24. Ставрук М. А. Академическая мобильность студентов Финляндии / М. А. Ставрук // Педагогическое образование и наука. – 2009. – № 4. – С. 93–96.
25. Столяров Г. Наука та вища освіта в Німеччині / Геннадій Столяров // Географія та основи економіки в школі. – 2009. – № 2. – С. 46.
26. Матушевская Г. В. Проблемы индивидуализации и персонализации педагогического образования во Франции/ Г. В. Матушевская // Мир образования- образование в мире. – 2007. – № 1. – С. 14–120.
27. Морозова Т. Британські професійні та академічні стандарти у сфері ІКТ / Т. Морозова // Вища школа. – 2008. – № 1. – С. 42–51.
Про підготовку фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій в Англії.
28. Писарева Л. И. Высшая школа ФРГ: традиции, новые ориентации, прогнозы / Л. И. Писарева // Педагогика. – 2008. – № 5. – С. 88–93.
29. Писарева Л. Педагогические вузы в зеркале реформы высшего образования ФРГ / Л. Писарева // Народное образование. – 2007. – № 9. – С. 51–54.
30. Погребняк Н. М. Відкриті можливості відкритого університету / Н. М. Погребняк // Гуманітарні науки. – 2010. – № 1. – С. 92–95.
31. Погребняк Н. Н. Теория и практика обучения студентов – будущих учителей в университетах Великобритании / Н. Н. Погребняк // Гуманітарні науки. – 2008. – № 1. – С. 114–123.
32. Семеног О. М. Тенденції культуромовної підготовки вчителя у Великій Британії, Франції, Німеччині / О. М. Семеног // Українська культуромовна особистість учителя : (шляхи її формування в системі професійної підготовки) : монографія / О. М. Семеног. – К., 2007. – С. 76–83.
33. Семеног О. Досвід професійної підготовки майбутнього вчителя рідної мови і літератури в Польщі / О. Семеног // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2005. – № 2. – С. 169–177.
34. Сисоєва С. Напрями реалізації стандартів професійних кваліфікацій: досвід Республіки Польщі / С. Сисоєва // Шлях освіти. – 2008. – № 1. – С. 19–22.
35. Тейлор Д. Організаційні зміни в університетах Великої Британії: нові моделі інституційного менеджменту та роль академічного персоналу / Дж. Тейлор // Вища школа. – 2008. – № 1. – С. 99–122.
36. Университетское образование в Литве в контексте трансформации // Социологические исследования. – 2007. – № 10. – С. 75–80.
37. Храмова Ю. В. Государственная политика в сфере образования: реформа высшей школы в Великобритании / Ю. В. Храмова // Высшее образование сегодня. – 2006. – № 10. – С. 44–46.
38. Чехія : маленька країна // Управління освітою. – 2010. – № 2. – С. 29–30.
39. Шаповалова Л. Професіоналізація як один із напрямів розвитку сучасної вищої освіти Франції / Людмила Шаповалова // Вища школа. – 2010. – № 1. – С. 59–70.
40. Шаповалова Л. Реформування змісту університетської освіти Франції / Л. Шаповалова // Шлях освіти. – 2007. – № 4. – С. 28–31.