Тематичний список
1. Андрущенко В. Електронна педагогіка: кроки реалізації проекту / В. Андрущенко // Освіта. – 2007. – № 43. – С. 2.
2. Байло М. Використання електронних посібників для організації самостійної роботи студентів (на прикладі матеріалознавства) / М. Байло // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. – 2008. – № 5. – С. 67–73.
3. Биккулова Г. Р. Методические основы использования электронных учебных пособий в образовании / Г. Р. Биккулова // Инновации в образовании. – 2009. – № 7. – С. 87–98.
4. Васюкевич В. В. Внедрение электронных учебно-методических комплексов по дисциплинам в образовательную практику вуза / В. В. Васюкевич // Инновации в образовании. – 2010. – № 2. – С. 39–55.
5. Гриценчук О. О. Електронний підручник і його роль у процесі інформатизації освіти / О. О. Гриценчук // Інформаційні технології і засоби навчання / за ред. В. Ю. Бикова, Ю. О. Жука ; Ін-т засобів навчання АПН України. – К., 2005. – С. 255–261. – (Діти України).
6. Данилова О. В. Подготовка студентов педвузов в области разработки и использования электронных образовательных ресурсов / О. В. Данилова // Информатика и образование. – 2010. – № 4. – С. 120–122.
7. Дудка В. Електронний підручник: становлення феномену та проблема типологізації понять / В'ячеслав Дудка, Людмила Дудка // Історія в школах України. – 2009. – № 6. – С. 43–46.
8. Кононе Н. В. Аспекти педагогічної майстерності викладача: розробка електронних підруників / Н. В. Кононец // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. пр. / Полт. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2009. – Вип. 6. – С. 202–210.
9. Красильникова В. А. Электронный интерактивный задачник как средство развития профессиональной самостоятельности будущих специалистов / В. А. Красильникова, А. А. Рычкова // Информатика и образование. – 2008. – № 2. – С. 103–106.
10. Костриба М. О. Вимоги до електронних підручників / М. О. Костриба // Комп'ютер у школі та сім'ї. – 2009. – № 5. – С. 41–42.
11. Красовський О. С. Дидактичні основи формування змісту електронних підручників / О. С. Красовський // Педагогіка і психологія. – 2008. – № 2. – С. 134–142.
12. Кудін А. Електронні книги і навчальний процес / Анатолій Кудін // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2010. – № 3. – С. 54–60.
13. Кузбит І. М. Створення та використання електронних посібників у навчальному процесі / І. М. Кузбит // Комп'ютер у школі та сім'ї. – 2009. –
№ 1. – С. 18–20.
14. Левшин, М. Електронний підручник у системі навчально-методичного забезпечення ВНЗ / М. Левшин, Ю. Прохур, О. Муковіз // Вища освіта України. – 2007. – № 1. – С. 60–74.
15. Нищак І. Створення та використання електронного підручника з креслення / Іван Нищак // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2010. – № 2. – С. 37–40.
16. Новий технічний засіб навчання – електронна книга // Рідна школа. – 2007. – № 7–8. – С. 53–54.
17. Нурмухамедов Г. М. Мультимедийный учебник нового поколения / Г. М. Нурмухамедов // Информатика и образование. – 2009. – № 10. – С. 41–43.
18. Пучков І. Впровадження електронного підручника в навчальний процес вищого навчального закладу / І. Пучков // Рідна школа. – 2008. – № 1–2. – С. 42–44.
19. Рогановская Е. Н. Теоретические вопросы построения электронного учебника: методика построения модели и профиля обучаемого / Е. Н. Рогановская // Инновации в образовании. – 2008. – № 5. – С. 42–52.
20. Самсонов В. В. Основні тенденції та вимоги до створення і використання електронних засобів навчання у вищому навчальному закладі / В. В. Самсонов // Нові технології навчання. – К., 2004. – Спец. вип. – С. 98–103.
21. Черненко В. О. Досвід розробки електронного посібника / В. О. Черненко // Комп'ютер у школі та сім'ї. – 2007. – № 6. – С. 33–37.
22. Чернишов О. Електронна книга – веління часу / О. Чернишов // Директор школи. Україна. – 2009. – № 7–8. – С. 5–8.