Знати свою науку вчителю, звичайно, необхідно, але, крім цього,

потрібно ще володіти ключем до розуму і серця своїх вихованців.

І хто не володіє цим даром природи, той повинен його шукати

в сучасній педагогіці й методиці.

(К. Лейбніц)

Кожного разу, готуючись до уроку, вчителі вирішують різні проблеми: чому навчити учнів і як це зробити, як сформувати їхній духовний світ.

Пріоритет в організації освітнього процесу надається особистості учня, його вмінню самостійно здобувати знання.

Тому завдання викладача полягає в тому, щоб заохочувати до активної пізнавальної діяльності учня, створювати умови для виявлення зацікавленості, стимулювати до висловлювань без побоювань помилитися, формувати прагнення учнів знаходити свій спосіб роботи, вчитися аналізувати та виявляти учнівську ініціативу, самостійність у самовираженні. Успішність навчально-виховного процесу, висока якість уроку досягається саме завдяки використанню нестандартних технологій.

Тому запрошуємо зо читальної зали №3 переглянути цікаву книжкову виставку "Як зробити урок цікавим? (на допомогу вчителю фізики)".


 

Вітаємо!

Будемо раді Вам допомогти.