17 листопада 2016
Яскравим прикладом вчителя з "великої літери" є видатний радянський психолог і педагог початку ХХ століття Виготський Лев Семенович (1896-1934 рр.). Саме завдяки його досягненням в області дитячої психології, його педагогічному таланту сучасна педагогіка збагатилась, розкрила ще один "козир" таємниці людського пізнання.
Виготський творив в часи революційних подій 1917 року та й ідеї його були справді революційними. Всі його досягнення в області педагогіки ґрунтувались, в першу чергу, на дослідженнях дитячої психології. Цей вчений своєю працею вніс значні прогресивні корективи в здавалось непохитні психологічні та педагогічні істини. Дослідження Виготського тісно пов'язуваніз проблемою навчання та його впливу на розумовий розвиток дитини, охоплюючи широке коло проблем, що має велике практичне значення
Кожна його ідея в педагогіці ґрунтувалась не на теоретичних засадах науковця, а на глибокому психологічному аналізі тих чи інших факторів людського розвитку та діяльності, тобто на експериментальному досвіді. Досягнення Л.С. Виготського та його послідовників мають величезне значення та залишаються основою наукового світогляду більшості професіоналів в цій сфері.
З нагоди 120 років від дня народження Лева Семеновича Виготського сектор культурно-просвітницької роботи підготував тематичний список "Вчений, психолог, вчитель, філософ", а також запрошуємо до читальної зали №4 переглянути книжкову виставку.