Сьогодні урок як засіб організації навчально-виховного процесу є по суті основним стрижнем у процесі вирішення методичних і психолого-педагогічних завдань. Понад три століття існує класно-урочна система, і, не дивлячись на безліч експериментів, ніхто поки нічого кращого за урок не запропонував.

Сьогодні перед учителями стоїть важливе запитання: як учити дітей? Я, як і кожен педагог, шукаю відповідь на нього і доходжу висновку, що вчити потрібно так, щоб уроки були цікавими й при цьому діти здобували міцні знання.

Сучасний урок - це урок, який характеризується наступними ознаками:

1. Головною метою уроку є розвиток кожної особистості, в процесі навчання і виховання.

2. На уроці реалізується особистісно-орієнтований підхід до навчання.

3. На уроці реалізуються ідеї гуманізації і гуманітаризації освіти.

4. На уроці реалізується діяльнісний підхід до навчання.

5. Організація уроку динамічна і варіативна.

6. На уроці використовуються сучасні педагогічні технології.

Спеціально для студентів, які зараз проходять навчальну практику бібліотека підготувала книжкову виставку у читальній залі №3 "Сучасний урок математики. Який він? (на допомогу студентам-практикантам)".


 

Вітаємо!

Будемо раді Вам допомогти.